Inaŭguro de la nova Barcelona metroo-Lineo L10Sud

Saluton al ĉiuj gelegantoj.

La lastan 8an de setembro 2018 oni inaŭguris 2 metrostaciojn de la Lineo 10 (Pli konkrete L10Sud) de la Barcelona metroo. Unue oni povas pensi ke nur 2 stacioj ne multe gravas, sed tiuj 2 stacioj estas aliflanke de la montaro de Montjuïc, en ne turista kvartalo de la sama Barcelona urbo, sed geografie apartigita de la Barcelona urbo.
Estas malriĉa kvartalo kie loĝantoj jam petis antaŭ 40 jaroj la metroon ĉe ili. Finfine en 2018 jam inaŭguris 2 metrostacioj sed ankoraŭ multaj loĝantoj de ĉi tiu kvartalo pensas ke tiu metroolineo ne estas utila ĉar ne iras al la centra urbo rekte, sed kompreneble estas malfacila laboro krei rekta lineo ĝis la centro tra la montaro de Montjuïc kaj kompreneble kostus multe pli da mono. Finfine tiu kvartalo havas subteran fervojon kaj ne dependos plu nur de busaj transportoj kaj finfine jam ne afektos plu strikoj kaj fermitaj stratoj (buse). Dum mia infaneco mi preskaŭ kreskis tie, kaj mi ĉiam aŭskultis pri la demando havi metroon en la kvartalo, kaj vere mi pensis ke mi neniam vidos tion, pro tio kiam mi iris al la inaŭguro de tiuj 2 stacioj, mi estis ege kontenta kaj feliĉa.

Tiu metroolineo 10 iras kune kun metroolieno 9. Jam en la jaro 1997, la kataluna registaro parolis pri konstrui tiun lineon (kompreneble kun malsimila vojlinio), sed nur nomiĝas L9. En 2003 oni komencis konstrui tiun metroolineon, oni diris al ni ke ĉi tiu lineo estus la plej longa kaj moderna metroolineo el Eŭropo (proksime 40km kaj tute aŭtomata lineo sen ŝoforisto) kaj oni ankaŭ diris ke ĝi estus konstruita en la jaro 2007, sed pro la kolapso de la plilongigo de la metroolineo 5 en la kvartalo “Carmel” oni devis revizi la sekurecon de ĉiuj projektoj denove kaj la unua inaŭguro de ĉi tiu metroolineo ŝanĝis al la jaro 2009. Ankaŭ pro la ekonomia krizo la konstruado de ĉi tiu lineo malrapidigis.

La mono por ĉi tiu metroolineo donas nur la kataluna registaro kaj la barcelona urbodomo (la hispana registaro pagis tute NENION). Nun la kataluna registaro atendas krediton de la Eŭropa banko por la konstruado de la centra parto de ĉi tiu lineo kaj la havena parto kaj finfine fini iam tiun faraonan projekton.

Mi ŝategas trajnojn kaj fervojan mondon pro tio mi ĉiam vizitis metroojn, trajnojn aŭ simple fervojajn inaŭgurojn. sed kvankam mi ŝatas ĉi tiun metroolineon, mi ankaŭ pensas ke ĝi estas plimultekosta ol ni povus pagi, ni ne bezonas faraonajn projektojn kaj kelkaj partoj de la metroolineo, la vojlineo estas ege stulta, ekzemple tra la vilaĝo de “El Prat de Llobregat” antaŭ alveni al la flughaveno. Tie la metroolineo ne estas rekta kaj la lineo turniĝegas trairi al ĉiuj kvartaloj de tiu vilaĝo kiu ne estas sufiĉe granda por tiu stultaĵo, nun pro tio la lineo ĝis la flughaveno malrapidiĝis tro.

Jen fotoj kiujn mi fotis la pasintan 8n de setembro 2018 je la inaŭguro de la metroolineo L10Sud.

Ĝis la revido

 

 

Tiu prezentaĵo postulas Ĝavoskripton.

Respondi

Entajpu viajn informojn sube aŭ alklaku piktogramon por ensaluti:

WordPress.com Logo

Vi komentas per via konto de WordPress.com. Elsaluti /  Ŝanĝi )

Google photo

Vi komentas per via konto de Google. Elsaluti /  Ŝanĝi )

Twitter picture

Vi komentas per via konto de Twitter. Elsaluti /  Ŝanĝi )

Facebook photo

Vi komentas per via konto de Facebook. Elsaluti /  Ŝanĝi )

Connecting to %s